1 €
=
7.53450HRK
TOP 5 ČESTO POSTAVLJANIH PITANJA
TOP 5 ČESTO POSTAVLJANIH PITANJA

Naše kapsule za kavu su ekskluzivno dostupne za naručivanje putem Nespresso Kluba na sljedeći način:

- Putem telefona: 0800 98 90 98 (besplatna linija) ili +385 1 5499 468

- Putem Nespresso internet stranice

- U Nespresso Butiku

Posjetite stranicu za registriranje kako bi kreirali prvu online narudžbu, i posjetite stranicu Prodajna mjesta, kako bi vidjeli adresu Butika u Hrvatskoj.

Set za čišćenje kamenca možete kupiti pozivom na broj 0800 98 90 98 (besplatan poziv), na na našem sajtu u kategoriji Dodaci - Održavanje, kao i u Nespresso buticima.
Jedan set sadrži dvije doze sredstva za uklanjanje kamenca i upute.

Naše kave se nalaze u pakiranjima odkojih svako sadrži 10 kapsula. Zbog pakiranja, sve narudžbe kave putem interneta ili preko Nespresso Cluba, trebaju sadržati najmanje 50 kapsula. Možete miješati različite kapsule po želji, sve dok je njihov ukupan broj 50 ili više (npr. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Ristretto, 10 Envivo Lungo).

Postoje dva načina plaćanja:

  •  U gotovini: za narudžbe putem telefona ili putem interneta.
  •  Platnim karticama (Visa, Mastercard, Maestro, Diners): za narudžbe putem interneta.

i: 

  • Plaćanje profakturom (za pravne osobe).

 

Ukoliko trebate pomoć za Vaš aparat, možete nas kontaktirat putem telefona na broj 0800 98 90 98 (besplatna linija) ili +385 1 5499 468. Naša korisnička podrška dostupna je svakog radnog dana od 9 do 17h. Pružamo rješavanje problema za Nespresso aparate: Essenza Mini, Inissia, Citiz, Pixie, Citiz&Milk, Lattissima One i Atelier, koristeći naše detaljno poznavanje tehnologije za dijagnosticiranje problema i pomoć u pronalaženju najboljeg rješenja. Ako je potreban popravak, možemo napraviti sljedeće:

- Osigurati zamjenski aparat za vrijeme trajanja popravka.

- Popraviti aparat i provjeriti sve njegove dijelove.

Ova usluga je besplatna tijekom dvogodišnjeg razdoblja jamstva. Ukoliko je razdoblje jamstva isteklo, naši stručnjaci za kavu će Vas ljubazno obavijestiti o naknadi za tu uslugu.

Informacije o proizvodima
Informacije o proizvodima

Naše kapsule su hermetički zatvorene za optimalnu zaštitu aroma kave. Na svakom pakiranju su navedena dva datuma: datum proizvodnje i datum isteka roka. Osiguravamo svježinu do 12 mjeseci od datuma proizvodnje.

Količina kofeina u kapsuli ovisi od vrste sirove kave koja se koristi u recepturi. Robusta sadrži u prosjeku 2.4%  dok Arabica sadrži oko 1.3% kofeina. Kapsule bez kofeina sadrže manje od 0.1% kofeina. Klasične Nespresso kapsule sadrže oko 5g mljevene kave dok Lungo kapsule sadrže oko 6g mljevene kave.

Primjer: čista Arabica u klasičnoj Nespresso kapsuli (5g) sadrži 5g x 1.3% = 0.065g = 65 milligrama (mg) kofeina.

Ispod su navedeni primjeri ili prosječni sadržaj kofeina prema vrsti pripreme kave (vrijednosti su zasnovane na UK Food Safety Authorities 2001):

  • Šalica filter kave: 75 mg
  • Šalica instant kave: 100 mg
  • Šalica čaja: 50 mg
  • Standardno cola piće: do 40 mg
  • Standardno energetsko piće: 80 mg
  • Crna čokolada: do 50 mg
  • Mliječna čokolada: 25 mg.

Potrošene kapsule dostavite u jednu od naših poslovnica, na adresama:

Nespresso Boutique Arena Centar, Vice Vukova 6 - Zagreb

Nespresso Boutique Ilica, Ilica 19 – Zagreb

Više o našem programu održivog razvoja pročitajte na poveznici

Naše kave su različite vrste arabice i robuste.

Stabljike arabice su nježne i zahtjevne biljke, koje se uzgajaju na plantažama smještenim na obroncima planina, uglavnom u Srednjoj i Južnoj Americi te u Istočnoj Africi. Finoća njihove arome raste s nadmorskom visinom na kojoj se uzgaja.

Robusta je otpornija na uvjete tropske klime i raste u predjelima koja nisu pogodna za biljku arabicu, u nizinama gdje je vruće i vlažno, uglavnom u zapadnoj Africi i jugoistočnoj Aziji.

Nespresso kave dolaze sa 3 kontinenta, iz 15 zemalja i to:

Mexico, Colombia, Nicaragua, Brazil, Guatemala, Peru, Ethiopia, Uganda, Congo, Kenya, Zimbabwe, India, Indonesia, China, Papua New Guinea.

Više o podrijetlu naših kava pročitajte na poveznici 

Online podrška
Online podrška

Kako bi ste promijenili Vašu zaporku, potrebno je učiniti sljedeće:

  1. Kliknite na "Prijavite se" na početnoj stranici u gornjem desnom kutu stranice, a zatim "Zaboravili ste zaporku?".
  2. Unesite e-mail adresu koju obično koristite kada kreirate svoju narudžbu.
  3. Na e-mail koju ste ostavili stići će Vam poruka sa linkom na koji je potrebno kliknuti, a zatim će Vam stići nova zaporka. Nakon što se ulogirate sa novom zaporkom, možete je promijeniti u sekciji Moj nalog.

Naše kave se nalaze u pakiranjima od kojih svako sadrži 10 kapsula. Zbog pakiranja, sve narudžbe kave putem interneta ili preko Nespresso Cluba, trebaju sadržavati najmanje 50 kapsula. Možete miješati različite kapsule po želji, sve dok je njihov ukupan broj 50 ili više (npr. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Livanto, 10 Caramelito).

Kliknite na “Registrirajte se” u gornjem desnom kutu naše web stranice i unesite svoje osobne podatke. 

Upišite svoju adresu za isporuku i račun i izaberite želite li biti obaviješteni o našim novim proizvodima i ponudama.

Vaš nalog je kreiran i možete kreirati Vašu narudžbu.

Kako bi promijenili Vašu e-mail adresu, potrebno je uraditi sljedeće:

  1. Unesite Vaše podatke za prijavu (e-mail adresa i zaporka) u "Prijavite se" na početnoj stranici u gornjem desnom kutu naše stranice.
  2. Kliknite na "Podaci o registraciji" a zatim "Promjena e-mail adrese".

Ako ste otkrili da nešto nedostaje, ili je oštećeno,netočno u Vašoj narudžbi, nazovite nas čim prije na telefon: 0800 98 90 98 (besplatna linija), ili ispunjenjem kontakt forme.

Predani smo pružanju savršenog iskustva svaki put i budemo napravili potrebite prilagodbe.

Postoje dva načina plaćanja:

  •  U gotovini: za narudžbe putem telefona ili putem interneta.
  •  Platnim karticama (Visa, Mastercard, Maestro, Diners): za narudžbe putem interneta.

i: 

  • Plaćanje profakturom (za pravne osobe).

Registriranje Nespresso uređaja donosi slijedeće pogodnosti:

Ako izgubite račun, a uređaj se pokvari i treba servis, naši stručnjaci za kavu budu pristupili evidenciji i utvrdili kad je uređaj kupljen i da li je pod jamstvom. Također, ako imamo potencijalni problem u nizu uređaja, možemo izvijestiti vlasnike registriranih uređaja i zamijeniti ih ispravnima.

Naše proizvode možete naručiti putem Nespresso kluba na slijedeći način:

Na telefon: 0800 98 90 98 (besplatna linija)

Putem web stranice: www.nespresso.hr

Dostavu vršimo izravno na Vašu adresu tijekom 1-2 radna dana.

Na našoj web stranici prijavite se na Nespresso newsletter i putem e-pošte primate novine o novim proizvodima, uslugama, ekskluzivnim ponudama i sličnim informacijama.

Kako se svaka Vaša kupnja bilježi u našem sustavu i prati, budemo Vam pripremili i personalizirane promocije!

Kada kreirate narudžbu na Nespresso stranici, ne možemo garantirati njene izmjene ili otkazivanje. Naši distributivni centri pakiraju i isporučuju narudžbe što je prije moguće kako bi se osigurala isporuka u roku od dva radna dana. Molimo Vas da nas što prije kontaktirate putem besplatne linije 0800 98 90 98 kako biste zatražili promjene u Vašoj narudžbi.

Pomoć oko aparata
Pomoć oko aparata

Najprije, stavite stirer unutra i napunite svježom vodom do prve indikacije za maksimalnu tekućinu. Zatim prebacite na topli režim. Nakon toga, očistite mekom vlažnom krpom kako bi uklonili sve tragove mlijeka i spriječili njegovo zagorijevanje.

Ukoliko trebate pomoć za Vaš aparat, možete nas kontaktirat putem telefona na broj 0800 98 90 98 (besplatna linija) ili +385 1 5499 468. Naša korisnička podrška dostupna je svakog radnog dana od 9 do 17h. Pružamo rješavanje problema za Nespresso aparate: Essenza Mini, Inissia, Citiz, Pixie, Citiz&Milk, Lattissima One i Atelier, koristeći naše detaljno poznavanje tehnologije za dijagnosticiranje problema i pomoć u pronalaženju najboljeg rješenja. Ako je potreban popravak, možemo napraviti sljedeće:

- Osigurati zamjenski aparat za vrijeme trajanja popravka.

- Popraviti aparat i provjeriti sve njegove dijelove.

Ova usluga je besplatna tijekom dvogodišnjeg razdoblja jamstva. Ukoliko je razdoblje jamstva isteklo, naši stručnjaci za kavu će Vas ljubazno obavijestiti o naknadi za tu uslugu.

Set za čišćenje kamenca možete kupiti pozivom na broj 0800 253 253 (besplatan poziv), na na našem sajtu u kategoriji Dodaci - Održavanje, kao i u Nespresso buticima.
Jedan set sadrži dvije doze sredstva za uklanjanje kamenca i upute.

Zamjenske dijelove možete naći u našim poslovnicama na adresama:

Nespresso Boutique Arena Centar, Vice Vukova 6 - Zagreb

Nespresso Boutique Ilica, Ilica 19 – Zagreb

Ili provjerite dostupnost u našim ovlaštenim servisima putem naše korisničke službe: 0800 98 90 98 (besplatna linija) ili +385 1 5499 468

Nakon određenog vremena, kamenac se nakuplja u Vašem uređaju. To je normalna prirodna reakcija, ovisno o tvrdoći vode i učestalosti rabljenja uređaja. Kamenac može začepiti cijevi kruga vode unutar uređaja ili oštetiti druge dijelove. Između ostalog, to ima negativan utjecaj na temperaturu kave, vrijeme zagrijavanja Vašeg uređaja i perforaciju kapsula. Uglavnom, to će utjecati na kvalitetu kave.

Koristite Nespresso set za uklanjanje kamenca svaka 3-4 mjeseca. To jamči optimalan rad uređaja i savršenu šalicu kave svaki put. Dapače, produljuje životni vijek Vašeg uređaja.

Rastavite Rapid Cappuccino sustav. Pozorno operite sve ostatke mlijeka vrućom vodom (40°C).

Potopite sve dijelove u vruću vodu (40°C) zajedno s blagim deterdžentom najmanje 30 minuta i

temeljito isperite vrućom vodom.

Očistite unutrašnjost spremnika za mlijeko blagim deterdžentom i isperite vrućom vodom.

Nemojte rabiti abrazivna sredstva jer oštećuju površinu opreme.

Osušite sve dijelove čistim ručnikom, krpom ili papirnatim ubrusom i ponovno sastavite.